Cvičení

Mé posilování

16. března 2013 v 21:25 | Clair
Cvičit jsem začla ve čtvrtek 14. 3. tak uvidíme. Počet cvičení jsem si upravila podle sebe a postupně je budu zvyšovat. Cviky dělám dvakrát dokola.

1. cvik 20x
Ležíte na zádech s nohama po kolena na posteli v úhlu 90°, zvedněte do vzduchu páne a podsazenou pomalu pokládejte na zem, ale nepoložte ji úplně.

2. cvik 7x
Ze stejné pozice nadzvedávejte hlavu a lopatky, ruce si položte na podbřišek. Dělejte tak dlouho, dokud neucítíte jak se vám zvedá břicho, snažte se ho udržet zpevněné.

3. cvik do deseti
Ve stejné pozici nadlehčíme nohy a držíme, pokud dokážete, můžete je zvedat, ale opět bez vystouplého břicha.

4. cvik 20x
Lehneme si na bok, spodní nohu skrčíme před sebou do pravého úhlu a horní nohou kmitáme nahoru z přirozené pozice.

5. cvik 20x
Ležíme na boku a krčíme horní nohu a kmitáme spodní.

6.cvik 20x
Klekneme si, ruce zvedneme nad hlavu a střídavě se natahujeme k jedné ruce a zároveň dosedáme na půlku zadku, ale ne úplně.

7.cvik
10x dřep s patama na zemi a 10x s patama ve vzduchu.

 
 

Reklama