2. 4. Úterý

2. dubna 2013 v 20:45 | Clair |  Jídelníčky
Snídaně - čtvrt tvarohu, půl bílého jogurtu, 3 lžíce vloček a 2 lžičky granka
Svačina - jahodový ovofit
Oběd - květák s vajíčkem, brambory (půlka oběda), rajče
Svačina - jedna sušenka bebe s jogurtem a lesními plody
Večeře - maso s pečenými brambory
Pohyb - 3/4 hodiny posilování, 3,5 hodin tance, protahování
Pití - litr vody

Promiňte, že jsem se delší dobu neozvala, ale chtěla jsem zkusit, nepsat si jídelníček. No nedopadlo to nic moc, nic jsem nepřibrala, ale ani nezhubla. Takže to opět zkusim s jídelníčkem. Každopádně jsem se rozhodla, že nebudu jíst sladký, protože mi nijak moc nechutná a akorát ho vždy snim strašně moc. Taky už nebudu péct, protože to doma moc nikdo nejí a mně přijde škoda to vyhodit, takže to snim.
Jinak k dnešku, nesnáším posilování ve škole, jediné co z toho mam je namožený krk a modřiny na pánevních kostech a páteři. Dnes jsem přišla na velmi zajímavou věc a to takovou, že když jsem začala chtít zhubnout a vymněnila jsem postupně celý svůj jídelníček, tak jsem alespoň snídani a svačinu vyměnila za věci s větším obsahem kcal. Takže od zítřka jim k snídani a svačině rohlík s medem.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Zoey* Zoey* | Web | 5. dubna 2013 v 14:42 | Reagovat

Máš to pěkné ;) a to s tou snídaní a svačinou není špatný nápad ;) ale já se budu stejně držet ke svačině ovoce ;)

2 Sher Sher | Web | 5. dubna 2013 v 20:37 | Reagovat

Tý jo, tolik pohybu... závidím, i když taky bych mohla, ale nedonutím se skoro k 7 hodinám pohybu :-) Obdiv :-)

3 allornothing allornothing | Web | 5. dubna 2013 v 23:46 | Reagovat

Přála bych si mít stejnou chuť sportovat jako ty ;) Akorát ten jídelníček mám o moc bohatější :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama