Jídlo

12. března 2013 v 21:35 | Clair |  My thoughts
V tuhle chvíli chodim na obědy, protože jsem asi před měsícem mamce řekla že na ně nechodim a ona mě tam donutila chodit. Problém je v tom, že se tam pokaždé přejim, protože mi je blbý vracet jídlo, před kuchařkama ani ne, ale spíš před spolužákama.
Takže jsem se rozhodla, že se na ně vykašlu a vždy si k obědu dám celozrný chleba se šunkou a salátem nebo něco podobného, což mi stejně chutná více než oběd. Tenhle týden, ale budu muset dochodit, protože je mam koupený a já nechci jen tak do vzduchu vyhodit sedmdesát osm korun. Ale snim jen pulku a ať si ostatní říkaji co chtěji.
K snídani si budu dávat ovocnou přesnídávku, k první svačině jablko a k druhé nějakou sušenku, nebo si něco koupim v pekárně. Večeřy jsou nejhorší, protože se nacpu u večeře s rodinou a potom si ještě dám třeba čtyři řádky čokolády. Čokoládu nechci úplně vyškrtnout z jídelníčku, ale přece jí nemůžu sníst tolik na posezení.
Můj sen je mít pod padesát kilo a doufám že jsem schopná si ten sen uskutečnit.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 *Michelle* *Michelle* | Web | 14. března 2013 v 9:52 | Reagovat

na obědy do školní jídelny mi nikdo nedonutí =/ děláš dobře, že na ně chodit nebudeš. Já si nosím 2 kaiserky s něčím lehkým, třeba s tvarohem a 70% masa šunkou nebo s 10%sýrem.
Tvůj plánovaný jídelníček mi připomíná můj, když jsem měla 47kg. Cítila jsem se jako tělo bez duše, necítila jsem radost, byla jsem unavená, nervozní. Nepřeju ti takové pocity jako jsem měla já. Můžeš jíst víc, než plánuješ, klidně i 2000kcal, ale koukej na tuky, těch by němělo být přes 50g denně. Já na hubnutí jedla jen 20-30g, teď udržuji s 40g-50g tuků denně. Musíš jíst i hodně bílkovin, ale při delším hladovění tě pak může přepadnout ZP.
Pod 50 kilo s výškou 180cm? to je nebezpečné, já 50 kilo vážím, mám 171cm a i tak je to velká podváha. Ale co já mám radit co je nebezpečné a co ne, když můj sen je 45kg =D jen konečně začít s pohybem!!! teď při starostech nějak nemám na to náladu =((((

2 Clair Clair | Web | 14. března 2013 v 19:10 | Reagovat

Děkuji za rady, jídelníčky musim nějak předělat, protože dopoledne mam hlad a odpoledne a večer jsem zase přejedená :-(

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama